- ДАБІ - https://dabi.gov.ua -

ДАБІ опрацювала понад 9 тис. звернень громадян

Протягом 2016 року до Держархбудінспекції   надійшло понад 9 тис. звернень громадян, а також більше 7 тис. телефонних дзвінків та майже тисяча електронних звернень.

Максимальну кількість звернень зафіксовано у м. Києві – майже 1700, Київській та Одеській областях – 1463 та 850 відповідно. При цьому 40% стосувалися надання контактної інформації щодо ЦНАПів та структурних підрозділів ДАБІ, 23% – консультацій щодо дозвільних документів, 20 % – запитів на отримання публічної інформації. Ще 17 % склали заяви щодо незаконного будівництва.

Нагадуємо, що у червні 2016 року було відкрито Громадську приймальню ДАБІ – прозорий офіс, який поєднав у собі прийом звернень громадян, запитів на публічну інформацію, «гарячу» лінію та консультування місцевих органів влади щодо децентралізації сфери держархбудконтролю.

Фахівці Держархбудінспекції прагнуть  до того, аби заявник отримав чітку та інформативну відповідь на своє звернення та не мав потреби звертатися повторно. Загалом у 2016 році кількість повторних звернень склала 6,8 % від загальної, і мінімізація цього показника є одним із пріоритетів у роботі ДАБІ.

З усіх питань, що стосуються держархбудконтролю, громадяни можуть звертатися на «гарячу» лінію Держархбудінспекції 0800 210 011, подати електронне звернення на сайті ДАБІ https://dabi.gov.ua [1], а  також залишити своє звернення безпосередньо у Громадській приймальні за адресою: бул. Лесі Українки, 26.