За півроку ДАБІ опрацювала 17,5 тисяч звернень від громадян та бізнесу
Для того, щоб вчасно виявляти та системно реагувати на наявні проблеми у системі держархбудконтролю, сьогодні Держархбудінспекцією впроваджено низку каналів для оперативної комунікації. Про це на брифінгу 19 липня заявив Голова Державної архітектурно-будівельної інспекції України Олексій Кудрявцев.
«Це громадська приймальня, «гаряча» телефонна лінія, електронні сервіси, у тому числі сервіс «Написати Голові ДАБІ». Вони дають можливість виявляти та системно реагувати на наявні проблеми у системі та приймати необхідні рішення. Для людей же, що роками «ходили по колу» та не могли вирішити свою проблему – це зручний та дієвий спосіб її вирішити», – прокоментував Олексій Кудрявцев.
У першому півріччі 2018 року Держархбудінспекцією опрацьовано 17,5 тис. звернень. З них – 14 тис. від юридичних осіб, 3,5 тис. від громадян, зокрема письмових, електронних, на «гарячу лінію». Ще 1,1 тис. звернень отримано на електронний сервіс «Написати Голові ДАБІ», який є прямою формою комунікації з керівником Державної архітектурно-будівельної інспекції України.